Translate

sobota, 31 sierpnia 2013

Zły dzień

Hejka.
Jak wam minął dzień? Mi źle. Rano umyłam głowę, potem chciałam wysuszyć włosy. Podłączyłam suszarkę i ją przepaliłam.Musiałam pół dnia chodzić z mokrą głową. O 14 miałam robić z przyjaciółkami zdjęcia, ale jedna zwichnęła rękę, druga musiała jechać kupić rzeczy do szkoły, a trzecia nie miała czym przyjechać, bo jej tacie coś wypadło. No i dno. Tak mi się nudziło, że szykowałam rzeczy do szkoły i sprzątałam pokój. Szok. Pokoju nie sprzątałam od dawna. Był taki brudny, a pod moim łóżkiem było pełno ubrań, zabawek i oczywiście kurzu. Mam nadzieję, że jutro będzie lepiej. A tak w ogóle, czy tylko mnie przeraża fakt, że to już koniec wakacji?
A tu zdjęcia na pocieszenie humoru dla fanów Hello Kitty:
/ Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz